27.2.14

It's a giveaway!


Because my little blog turned 2 a couple of weeks ago, because I love giveaways and sending nice little parcels to people, because I want to say thank you to you all for still being here and for your comments, because I have got to know some really really nice people through this blog, because it wouldn't still be here if you weren't..

All you need to do is leave a comment, the winner will be drawn on 10th March (Y's birthday).
Good luck!

Hmmm, and what's the prize I hear you say? Well, as before, probably a surprise package full of the things I like.. You can be sure there'll be some tea, some stationery and something handmade! 

14 comments:

  1. Happy 2. ★★ and have fun★★
    et encore merci pour le courrier que j'ai reçu

    ReplyDelete
  2. ah ahahaha.... It's a bien bonne nouvelle!
    Bien entendu comme j'adooooooooooooooore les surprises et encore plus les tiennes, je me permets de poser ma candidature pour remporter ce giveaway (alors oui on dirait bien que j'ai utilisé un fort mauvais traducteur en ligne!!!)
    Juste de la fatigue en fait mais it's vacation!
    Et puis j'ai bien pensé à toi en voyant les images d'inondations ces derniers temps en GB. J'espère que vous n'avez pas été impactés? Bises

    ReplyDelete
  3. Oooh, how lovely! Count me in please. J'taime your blog very much. x

    ReplyDelete
  4. How nice of you to organize a giveaway! You can count me in too. Joyeux blog-anniversaire !

    ReplyDelete
  5. Happy blog day to you! longue vie à "petite laine"!

    ReplyDelete
  6. Happy 2! J'taime your blog beaucoup aussi!

    ReplyDelete
  7. Oh how exciting ... merci beaucoup pour avoir la chance ... Bee xx

    ReplyDelete
  8. Anonymous2.3.14

    Happy 2 to your wonderful blog!

    ReplyDelete
  9. I play but since I already won last year....happy 2 to your lovely blog :-)

    ReplyDelete
  10. Happy 2! je participe à ton chouette giveaway et plutôt 2 fois qu'une! le 10 mars c'est aussi mon anniversaire! Merciiii

    ReplyDelete
  11. happy two! pourvu que cela dure encore longtemps, j'aime venir par ici ^^

    ReplyDelete
  12. Happy 2nd blog birthday! I would love to enter your giveaway please. xx

    ReplyDelete
  13. soony4.3.14

    merci pour le giveaway je tente ma chance :) à bientôt

    ReplyDelete
  14. Congratulations on 2 years!

    ReplyDelete